niedziela, 17 lutego 2013

Wyniki konkursu

 Swoje prace zgłosiły tylko Terra i Avyam, więc nie miałam zbyt dużo roboty z ocenianiem. Rysunki w pełnych rozmiarach możecie zobaczyć w zakładce "Rysunki". Wyniki wyglądają następująco:
Pierwsze miejsce: Terra-Santino  (++)













Drugie miejsce: Avyam (+)

(wybacz ale za nic nie umiałam tego obrócić w tym programie :/)

















Nie oceniałam prac po talencie tylko po wysiłku włożonym w wykonanie rysunku. Terra zrobiła b. dużo cieni, dlatego przyznałam jej pierwsze miejsce :) Gratulacje dla was obu za przepiękne rysunki! :D

4 komentarze:

  1. Pfff... Gdybys nieco poczekala to przeslalabym inny c: ale nie szkodzi. I gratki dla Terry
    a inny rys jest tu http://imageshack.us/scaled/landing/713/20130220215055.jpg

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy konkurs fotograficzny?! chce sie zalapac ;)
    Nera-tak ta nowa ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Echem.
    Nie zgadzam się.
    Jury zwykło oceniać prace po efekcie końcowym, a nie po pracy czy jakimś tam bliżej nieokreślonym talencie. Liczy się w szczególności sam obraz, obrazek, czy szkic - bez względu na to jaką był wykonywany techniką, jak długo to trwało i z jaką intensywnością pracował autor. Rzadko kiedy zwraca się na to uwagę, bo to są bzdury. Może jest dużo cieni i może Terra włożyła w to więcej pracy, ale za przeproszeniem: czy to znaczy, że rysunek jest lepszy?
    Nie.
    Mogłabym przyczepić się również anatomii oraz bardzo skąpej kreski. Według mnie, to właśnie Avyam powinna wygrać. Zachowała kontrast, dodała kolor i ładnie zarysowała futro. Dodałabym jeszcze anatomię.
    Nie róbcie na SV jakiejś konspiry. To, że ktoś się bardzo często udziela, to nie znaczy, że we wszystkim musi być najlepszy, co nie?

    Pozdrawiam i życzę sukcesów

    OdpowiedzUsuń
  4. Ocenianie prac pod względem wysiłku w niego włożonego jest jak najbardziej fair. Pamiętajmy, że SV powstało głównie z myślą o opowiadaniu i ocenianie talentu plastycznego pisarzy trochę mijało by się z celem. Chciałam aby w konkursie wzięło udział jak najwięcej osób, nie tylko te uzdolnione plastycznie.

    PS. Nie faworyzowałam nikogo i wpływu na moją ocenę nie miało udzielanie się autora na SV.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń